Godmorgon

är fortfarande riktigt trött kl tio över elva på morgonen kan dock inte sova för mina katter håller på i hela huset och sen har jag en otrolig träningsvärk haha. Igår var vi i vällingby slutade rätt dåligt folk blev sura, och jag gick runt i 40 min och kunde knappt andas för jag åt en skitskitskitskitstark grej aso lyssna den var hur stark som helst . Skulle egentligen åkt till R men han blev sur :( Sen påväg hem mötte vi saidi haha fyfan vad sidi och sandra var fulla höll på att dö av garv och även Linnea kom på t banan så vi hade så jävla kul haha. Kom hem ca tio över fyra satt vid datan en stund och gick och la mig sen. Lägger in bilder sen och eventuellt en video will see. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback