förlåt

jag vet att jag inte har bloggat så mycket. Men har faktiskt vart rätt upptagen. I går åkte jag och min lillasyster till mormor och hjälpte henne med tvätteriet och bara snackade. Fick 200 kr var världens bästa mormor hihi. Efter det mötte jag sandra & jennifer och vi drog till skolan i 5 min hämta rikskuponger och sl kort. sen drog jag hem. Vid sex tiden kom Sokeina, Petra och Sandra hem till mig vi fixade oss alla tsm och lyssnade på musik rökte en cigg och bara hade skitmysigt. Sen åkte vi och hämtade dricka och plockade upp Jennifer på vägen och chillade hos sandra ett tag sen drog vi på fest på elektravägen haha. Sandra fyllde 23 så alla åt kyckling ris sås haha inte jag för de såg inte ett dugg gott ut :P sen blev det lite tjaffs men i helhet hade vi jättekul! Sen drog vi till farsta på någon fest jag gick hem efter 2 min var fett irriterad hade sokkis skor på mig och dom är tre storlekar förstora så jag hade skitont i fötterna haha. I kväll ska jag antingen festa igen med tjejerna eller ha filmkväll med Linnea, får se! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback