depp

Jag har ångest jag orkar inte gå i skolan eller vara på praktiken. Jag är helt slut har ingen energi. Dagen gick sakta men säkert i dag trodde att jag skulle somna ett flertal gånger har känt mig nedstämd och ledsen i dag. Men alla har sina dåliga dagar. Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller vare sig jag vill det eller inte. Jag har haft ett bra lov och jag har fått vila i från skolan tack. Har ett flertal kunder också och det känns skitkul ialf. Slutade tidigare i dag åkte hem lagade mat och smsa lite med Steve. I morgon fyller Marlon 25, eller kanske var 26? whatever min lilla storpojke haha... snart drar vi dit och jag hoppas för guds skull att petra sokeina och linnea kommer med!!!!! vi hörs puss!

Juste fick en kommentar jag tänkte svara på! Hej carro allt är bra med mig själv då? Jag hittar mina resor till london på
ryanair och till varmare länder såsom bulgarien mm på fritidsresor (klicka på länkarna för att komma till sidan) men det gäller att hitta dom billigaste resorna, sen måste du räkna med att du vill ha resväska med 15 kg kostar 330 kr jag och sandra delar på en väska på 15 kg som vi checkar in för du får ha 10 kg i handbagage.. sen tar dom en liten skatt på att du betalar med kort så våran resa gick totalt på 800 kr något så ungeför 400 kr tur o retur vilket är gratis! Tack så mycket & kram på dig!

Kommentarer
» Anonym

Ohlala, vem är steve? ;)

någon annan från london eller?

2011-01-11 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback