Dag 1 presentera mig själv.

Jag heter då Irma Söderqvist blir myndig om mindre än 1 månad. Jag bor i Farsta men har inte bott här hela livet har flyttat runt mycket. Har även bott i vidja i hus i några år bagarmossen växte jag upp i m.m Jag går i Hantverksakademins gymnasium ska börja 3 året går frisörlinjen och är ute 80% på en praktikplats i sockenplan som heter Magic hair. Jag älskar att sjunga gick på kör i 5 år när jag var yngre och är en föredetta elitsimmare. Mitt mål i livet är att lyckas bli någonting göra något bra för samhället. På helgerna brukar jag umgås med vänner, eller familj och jag älskar att resa. Förra året var jag i sunny beach Bulgarien för 2 gången och i London med vännerna för 2 gången. Två resor har bokats detta år London och Bulgarien. Får även se om jag kanske drar till turkiet eller något liknande. Ja allt om mig typ? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback