wats up?

Kom hem för en stund sen, har vart På UM haha fick med mig massa kondomer hem, danke! jag är så glad just nu ååååh ni förstår inte. Pratade med Ben på skype i 4 timmar i går haha sötis. kolla vad han skrev, hans kriver jämt gulliga saker 
Ben Smith
me and you ♥

är det inte för sött?? ialf ska skicka in cv och lite bilder på mig nu söker nämligen jobb i bulgarien denna sommar vill verkligen jobba där! ska bli kul dj shark känner ju mig också så han pratar bara bra om mig. do bor jag i bulgarien från säsongsstart tills säsongsavslutning alltså byebye sweden! sen åker jag såklart hem i bland och häsar på men assoft och bo i bulgarien, tur dock att man känner folk där så man slipper åka helt ensam utan att inte känna 1 person! Ben och Marcus ska även med till bulgarien i sommar gud vad kul, ska bo med min äääääälskling och han och markus kommer hit i helgen åtminstonde ben kanske marcus =) vi hörs ska göra lite frukost. börjar få mensvärk blääääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback