världens bästa Ben!

jag vaknar upp helt glad som vanligt kolla vad Ben hade skrivit i min inkorg på facebook :
heres a message to a special gal in ma life :) ♥
ur in bed sleepin, i wish i ws wit u cuddliiin u! will be soon doe n i cnt wait :) u n me gna ava good time baby ♥ n ur mate to of course lol
i just cant wait for u to be here! il be gutted when u leave :(
il get u a blackberry babes so u can txt me ♥
anyway im missin u already cuz uv gone offline :( not good.
u beta inbox me in the morning ye :) have fun shopping . inbox me when ur awake lazy bum :P goodnighttttttttttttttttttttt :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
fattar ni hur glad man bli eller? sötis han ska ge mig en BB ( blackberry) för då är det lättare för oss att prata. han ska hämta oss från flygplatsen och bjuda mig och sandra på konsert , hans kusin är Buffy om ni hört talas om henne? han är ialf världens sötaste. Och ni får tycka att jag skriver om många killar, men att ha killkompisar är tillåtet. ska fortfarande träffa Marlon =)

ialf ska köpa ett nytt jävla tangentbord för det här missar bokstäver måste trycka flera gånger osv. I dag ska jag till banken hämta ut mitt studiebidrag på en check sedan handla lite mer kläder, ladda på mobilen och sen skjutsar mamma mig till salongen ska skriva på min månadsrapport så jag får in mina pengar av skolan. nu ska jag läsa bloggar. hörs!


Bens favoritbild på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback