Tandläkaren

har vart hos tandläkaren i dag och fixat hackett i min tand blev jättenöjd med resultatet ska dit den 28 och putsa tänderna också så dom blir vitare :). Känner mig lite lugnare nu än vad jag förut men det går fortfarande inte 1 sekund utan att jag tänker på Ben han har vart med om tillräckligt nu min älskling! Vet fortfarande inte om han kommer att överleva eller inte.. men har pratat med Marcus rätt mycket och hans heart rate börjar bli normal och hans familj har gett massa blod så vi får hålla tummarna han är stark! Jag ska ialf dit för att träffa honom när han vaknar, min bebis han behöver det.. är så ledsen men man måste försöka vara glad för hans skull! usch tycker så synd om han o hans familj. aja ska strax äta har ingen som helst matlust men jag måste blääää.. jag vill bara ligga pussa på ben! vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback