peacee

Sitter och dricker forest fruit thee och har tända ljus skitmysigt! skoldagen har vart lång vi förbereder för överlevnadsprovet som vi har om tio veckor. Är så irriterad å en ful tjej hon heter Nicki och seriöst kollar in mina vänner på facebook och addar dom? men vilken människa så addar hon ben haha herregud o ba ah men kanske behöver en guide när jag är i london typ sådär? snacka om mobbad människa. Och de roligaste är att hon skriver till sandras lover och han skickar allt hon skriver typ haha din tjej blir fett sur för jag skriver till dig du är fett fin ja vene vad han tycker ba hon är skitful och pinsam och konstig haha men då låt henne för hon skämmer ndast ut sig själv hahah . bitch!

Kommentarer
» ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-02-24 17:19:45
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback