it's wat it's

Hemma! skönt är faktiskt jättetrött har ju fortfarane sömnproblem, skönt att jag ska till min doktor nästa vecka. I dag har jag haft en lugn dag på salongen färgade emelies hår lila, blev skitsnyggt! haha och hon var typ helt lila i hela ansiktet för jag var inte försiktig bara smetade på. Har frisörprov i skolan den 23 mars också ska klippa en damklippning med två klippsätt, en herrklippning med sax över kam och rita vad jag klippt. stressande vi har 90 minuter på oss plus att jag ska föna också aja. Känner mig glad ena sekunden, andra arg, andra ledsen jättejobbigt. Fick min mens i dag också så var tvungen springa köpa tamponger det var massor haha.. i kväll ska jag nog ha en spakväll fotbad, raka benen, noppa ögonbrynen allatjejgrejer. funderar på att basta också =) vi hörs senare pussss


;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback