har ingen lust att blogga menmen :)

vaknade för 15 min sen, somnade halv nio i går var helt slut. Har halsfluss och är så jävla förkyld. vill vara i London! åker snart igen :) jag och sandra hade inga pengar kvar när vi kom till Skavsta och ingen skulle hämta oss så gunilla satte in pengar så vi kunde komma hem haha. har haft så otroligt jävla kul tror ej ni förstår. ni får lite bilder och videosar under dagarna! :) puss


påväg till london

när vi hade kommit till stansted flygplats

det första jag köpte till mig och sandra 2 baileys för bara 24 pund helt sjukt (250 svenska kr) och wkd, smirnoff

våran lunch :P

jag och sandra fick en varsin stor dubbelsäng

haaha ;)

första kvällen kfc innan Marlon och Jake kom

Sandra och Patrick

Marlon haha innan vi skulle sova :)

utanför vårt hotell, haha vi märkte att vi bodde på en Judestation :P alla är judar och har en sån där liten hatt sött :P

jag och sandrush!

mer bilder senare fuckers, mwaah :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback