godmorgon

seg och trött med värsta mensvärken. Har haft jättesvårt att sova i natt har vaknat helt kallsvettig ett flertal gånger drömt massa otäcka mardrömmar. Sen ringde Ben mig kl halv fyra i natt och väckte mig, skitirriterande han var väll stupfull i guess. han hörde inte av sig 1 enda gång jo han skrev något skitkonstigt inlägg till mig haha aso aja. I kväll ska jag ut ialf jag behöver det jag behöver lite alcohol! ;) haha men ja vill bli full i kväll fyfän och i morgon ska jag träffa Linn wohop! haha Ben läser min blogg och bad mig inte skriva något elakt om honom, men i går var han elak:( så sitter han och översätter på google translate haha.


miss d summer! samma dag som vi åkte till bulgarien först en iskall öl på uteserveringen i blåsut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback