drunk ass

jag är så trött haha ögonlocken hänger tungt aso! har vart i Farstahallen i dag och kollat på Petras basketmatch dom förlorade :( men jätteduktiga ändå. I kväll ska typ alla ut men jag har fan ingen ork aso på riktigt, var så full i går att det räcker känner mig bara bläig och jag vill vara pigg i morgon när Ben kommer till Sverige. Btw så är han ute och dricker han började vid ett så fick ett lite fylleinbox ska visa haha

Ben Smith den 19 februari kl. 20:18 Anmäl
Bbay I love u :) wa u duin? Evrytn to mexxxx wa uu2

haha göllit liksom! nu ska jag göra dipp och kolla på tv see yaa!


älskling

Kommentarer
» Lixy

Bra blogg :)

2011-02-20 18:33:11
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback