Ben <3

Hejhej! Kom hem för ca 10 min sen kl är 03.14. åååh känner mig dålig i morgon opereras mitt hjärta! Är så orolig ni förstår nog inte. Blev ialf överlycklig i dag han ringde mig och vi snacka sen ja ba bebis vi kan prata på facebook de kostar han ba ja bryr mig inte så vi fortsatte snacka. Den här killen är mitt allt och jag menar allvar. klarar mig inte utan honom snart är jag med min älskling bara vaknar upp breve han fan bor med honom :D aja kvällen har vart helt OK min vän klickade i mitt öra när jag var utlå¨st visste inte vart jag skulle och ignonreade mina samtal när jag ringde ca 10 gånger till. Tur att min älskling fanns där då och mina andra fina tjejer! ska äta pizzasen sova, juste gjorde mi 4 tatuering i dag texten på skuldran ; The min asks the questions, The heart has the answers skitfint ävenJjai, Karina & malin gjorde :) återkommer. saknar min älskling åååååååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback