äntligen hemma!


Kom hem för kanske 30 minuter sen har stått i köket och skalat räkor så har gjort min egen skagenröra typ världens godaste vem som helst skulle älska den, till och med dom som inte äter skaldjur haha. har legat och latat mig hos Helena hela dagen vi har kollat på tv ätit och halvsovit mys. Fick ta bussen hem för min mamma var elak och inte hämtade mig hon är i södertälje nu så ännu en ensam kväll hemma :( tänkte ladda upp lite old pictures från bulgaria! och sen rosta mackor och sätta mig och läsa bloggar och prata med älskling. Puss




Tequila

sandra, ivan och jag

underbara iskar

haha hemskt läskiga ögon

mmmm

ÅÅÅÅÅH

ivan and moi haha färgerna matchar ej hahaha

pösss

första kvällen eller andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback