2056 inlägget

hej suckers! Jag är så jävla trött kan aldrig sova på nätterna det suger. Sandra sov här i natt och hon snarkar -.- skitjobbig! och jag tar typ allt täcke jämt haha stackaren. I går låg vi och kollade på Tv och åt chips och dipp lite mysigt sådära. Hatar denna kyla också vill bort vill till sunny beach och festa! Funderar på att dra med mig någon ut i kväll men kanske ändå inte börjar liksom halv nio i morgon aja får se. På fredag gör jag förmodligen min efterlängtade tatuering, jai, karina & Malin ska också göra så naaaajs! Idag hade vi typ friluftsdag´(stavning) med skolan så jag bowlade. Jag, Freja, Jennifer & Sandra var på samma bana och jag låg sist och sandra först och det slutade med att jag vann tung jag är! Snart åker jag till London också redan 90 kr alltså 45 kr till london och 45 kr till Sverige och taxa på det ca 100 kr aaaasnajs! Fick även hem brev i dag och det blir förmodligen rättegång efetr misshandeln jag utsattes för känns bra faktiskt. Det är inte ok att bete sig såsom dom gjorde.

Annars rullar livet på ligger lite efter i skolan men har inte fått hem ig varningar som tur var. I morse var jag hos min nya läkare i skogskyrkogården supersöt haha. Fick även ett högkostnadskort då jag är 18 och måste betala för mina läkarbesök ( mamsen betalar men ändå) haha. Vi hörs. PUSSS


sexigt grr hahah nädå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback