trötter

jag är sjukt trött kan bero på att jag knappt sover hm, får ta tag i sovandet haha. i dag har jag inte gjort såmycket var i centrum med mami. Handlade två julklappar till min moster o leif. Nu har jag bara mami kvar, min kusin och något mer till mi lillasyster. och de ska jag handla 23e fyy va jobbigt. sen var jag i skolan vi hade matte men kunde ej koncentrera mig, men jag fattar tror jag. vi håller på med K & M . typ såhär ska man alltid tänka y=kx+ m o så räknar vi massa grafer o koordinater osv, rätt kul om man är på det humöret. .. i orgon är det skola och på fredag , skönt känner ej för salong och på måndag är det julbord så de blir mys, ska träna i mrgon efter skolan, vill gå på pass. får se hur jag gör. nu ska jag kolla lite på datan sen sova typ e alldeles för trött. PUSS

en väldigt gammal bild på mig, va väligt smal då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback