mat är kärlek

hejhej! sitter och äter sån där minipizza man värmer =) o kollar på Tv biggest loooser hahahah.. tidigare i dag så var jag i centrum med sandra vi åt snackade och handlade på ica :p hon skulle göra köttbullar så hon handlade allt hon behöver till dem och jag lite julbröd osv. haha hon jillian åkte nyss ner för värsta höga stupet kom i håg ja o sandra i bulgarien när vi åkte den där fucking äckliga läskiga grejen som flög rakt upp i luften tror aldrig jag har skrikit så mycket i hela mitt liv. snart ska sokki ringa mig också hihi måste talk to her litegranna.. inga planer för nyår sandra ska prata med hood och dom men jag är ju ensam hemma i fall vi inte hittar något annat... ja hoppas bara detta nyår funkar jag ska lägga allt bakom mig se allt posotivt o försöka bli en bättree människa som kan komma överens med alla, haha hoppas de går. men man kan om man vill. Juste har pratat lite med michelle en av mina bästa vänner för 2 år sen, vi ska ses någon dag sjukt kul i miss her! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback