mår illa

mår inge bra, åkte från praktiken vid 13.00 mådde skitilla sa att jag skulle till läkaren haha.. Gick upp kvart över sex i more drog till gymmet och körde ett dunderpass. Juste min intervju i går gick otroligt jävla bra, känns som att det gick superduper för mig. Om inte så hade jag ialf skitkul va i en grupp med en kille som va 20 o en tjej som va 16 jättesöta. jag och killen snackade lite innan också :) ska strax ut med hunden sen ska jag krypa ner i soffan under en filt eller i sängen och sätta på någon serie. Min fredag är redan planerad skönt va? haha så man slipper stressa, vi ska till högdalen hem till william o dricka skumpa, sprit o cider ;) så vi tjejer tänkte köpa med oss lite mys typ godis o chips. de blir jag  förmodligen jennifer, jenny, sandra o sokki :) wopwop. sen på lördagen åker jag förmodligen hem till Donald, hässelby så jävla långt ju.. haha aja. ni får ha det gött kanske blir ett inlägg senare. pöss


saknar mitt blonda hår, till sommaren ska jag bli blond igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback