hemmalördag, längelänge sedan

kan ni förstå att jag är hemma? känns som om det var väldigt länge sedan. Sitter och äter ostnachos från lidl och ska snart sova. I går var vi på hemmachill i högdalen jag, jenny, sandra och sokeina. vi köpte med oss 2 chipspåsar och tog med oss kortlek sandra drog dock vidare efter ett tag medans vi fortsatte kvällen dära. sedan när vi ska hem får jag och sokki vänta 50 min på bussen  högdalen men vi mötte malin och tog e teuqila shott hehe. så i dag har jag mest slöat kom nyss hem jag  sokeina åkte till tyresö där dem har nattcup i fotboll så vi kollade en match som seggan och dom spelade, dom förlorade den :P o sen kände vi för att åka hem sönt om jag ska vara ärlig. Sen har jag ju tröttnat på vissa personer men det är en annan femma som jag inte ska ta upp här nu får ni lite bilder. Puss


hehe :)

altså ja har typ fobi för slak det är de äckligaste jg vet aso mår dåligt av att gå på de :O

puttenutte

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback