hello kissekatter

hehe.. sitter här och har skitont i halsen så har en kopp tee framför mig :/ om 2 dagar är det nyår alltså shit.. måste tvätta mina jeans o bestämma vad jag ska ha på mig. ska inte fokusera s mycket på kläderna tar något jag handlat och sen blir det sminkning lösögonfransar fixa naglar och så. Var på gymmet i morse också så jävla underbart mår så bra av att träna , de bästa som finns. alla människor borde motionera tjocka  smala. vadfan de är skönt? och framför allt så är det bra o träna. aja får stress över nyår måste verkligen tvätta nu men jag orkar inte, ska slänga in en maskin om 1 timme eller så sen springa ner till torktumlaren i kväll vid 9. Mami köpte en champange ti ll mig och sokki i dag med smak av smultron och jordgubbar muuums, sen ska vi träffa jenny i morgon så ska hon köpa lite cider. aja nu ska jag spela mucho love to u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback