hangover

wohoooo, ive been drining to much nanana. haha hej! jag är superduperbakis o trött.var med sokki i går haha. som först var kvällen sukt jävla tråkig vi satt i skarpnäck o drack men sedan drog vi till högdalen där vi mötte william. vi gick hem till honom hade teuqila sen kom seggan med 2 flaskor bacardi :P o sen kom johanna o elin., ja o sokki var skirfulla ialf jag, köpte pommes i grillen också hehe, e på kitdåligt humör vene vrf.  aja i morgon ska ja på min jobbintervju e astaggad :) den ni. måste börja prioritera om mina pengar nu ja e vuxen och måste lära mig att inte leva på mamma, inte för att jag gör de så mkt men ändå! ska jag komma någon vart är det dags att spara, vill ju te london i januari :) vi höres :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback