haha herregud

godmorgon sötnosar! jag vaknade precis nu kan inte sova för mina katter springer runt har ner saker osv. men har ändå sovit i 10 timmar så jag är rätt utvilad. Färgade håret i går en mörkare nyans blev rätt snyggt. gjorde sj'lv så vet ej om jag har överallt aja wat to do. I dag har jag min sista inviduella intervju ska bli kul, ¨åller tummarna på att adam har den för han är nämligen as skön och rolig :)

sen så kan jag bara inte sluta skratta åt en sak det finns en tjej i min skola aso hon är något av de fulaste jag sett inte för o va elak men hon ser ut som en råtta blandat me dlite import o utväxten är grotesk hahah, och sandras mamma ba gud vem fan är den där tjejen vilken bitch HAHAHAH aso ja dör. så fulheten kan man ju aldrig ta bort liksom men om man e storväxt kan man ju alltid gå ner i vikt kom i håg de tjejer ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback