haha fyfasiken

jag är på sisådär humör. nästan ett skrattretande humör. Sokki har vart här vi har myspysit kollat tv och snackat :) planerna för nyår såg inte riktigt ut som jag hade tänkt mig, men egentligen allt ändras? vänner försvinner men de gäller och hålla dem man har nära, skaffa nya vänner. som min vän Johanna typ hon har väldigt mkt vänner på olika håll så därför behöver hon inte känna sig pressad vi är en liten grupp bara lite jobbigt. Hade vart väldigt mys att få vara med alla mina vänner under nyår men vi får se. Jag och sokeina har ialf lite hemliga planer ;) ska ringa lite samtal i morgon innan jag drar till gymmet. har ju fått jobb nu så kan ju spendera lite mer pengar än vanligt och ja jag gör det i förväg men tänker inte slänga bort dem om ni tror det. men nu ska jag kolla upp en annan sak också lite priser och så. mer får ni veta senare, huhu spännande va? wopwop!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback