fryys

vår frys hemma har gått sönder, kul! nja. så allt ligger på balkongen nu, mamma är hos kenneth och min syster ligger på sitt rum as usual. Juste var med kevan i går en stund följde med han och åt sen drog vi hem till mig lyssnade på musik, blev inte så mycket umgås då ja var tvungen o ringa runt massor med människor. så han var skitsur på mig haha watever pallar ej jag blev skitsur på honom också , han ba tänker inte träffa dig när jag kommer hem nä skit it då. blä! om typ 3 veckor bokar jag och sokeina vår resa wopwop! bring on 2012 tack, haha då ska ja va skinny bitch ja lovar er att de kommer vara så. de klart jag kan äta god mat o så, men ja ska träna nu varje morgon när jag har salong sen lite kvällar då får de bli pass, vill testa zumba har någon gjort de? är de nice? o så ska jag jobba aso får jag inget av dom här jobben då jävlar. o e skitsur på natalie hon svarar inte på mina sms o ja behöver henne som referens i morgon, har agneta (skb) aja får ta helena eller mormor då haha. Nu ska jag spela vi höres. BLESS♥


haha omg läskig jag ser ut :O

tequila :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback