en person jag alltid har kul med

nu ska jagbörja med någonting nytt. ska ha en ny kategori varje dag då jag ska skriva om en familjemedlem, släkt eller vän. så nu kör vi. Idag blir det om Sokeina.



Sokeina och jag gör i princip allt. haha jag känner henne in och ut och vi lyckas nästan alltid göra en tråkig kväll/dag till något roligt. aso den här tjejen får mig att skratta. vi säger hela tiden ja men nu ska vi inte dricka eller festa vi ska ha hemmamyskväll med filmoch godis men de slutar med att vi sitter ex på bussen mot tyresö som tar fett långt tid står o kollar på en tråkig match i  min när vi fick vänta 1 timme på att den skulle börja hahaha. vi är med varandra typ hela tiden eller nej inte jämt men oftast! o nu har vi planer på London, ja ska visa henne hur man festar i london och sedan i bulgarien hahahha. jaja nu ska jag inte skriva en bok. hon är ialf en av dem personerna jag har roligast med. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback