du gör mig lycklig helt enkelt

hej på er! morgonpigg jag var i dag skönt. Har precis pratat med Agneta som jag jobbade hos i sommras hon ska var en av mina referenser mac donalds ska ringa till, hon tyckte jag var så duktig så. ska strax ringa o väcka sandra behöver va i skolan ca 11.30 göra klart engelska och plugga matte.

I går pratade jag med o kevan i telefon i två timmar. vi pratade om allt mellan himmel och jord. typ hur mitt bröllop ska se ut? ja måste ju ha en rik man för mit bröllop kommer kosta de den. näkommer sakna i hjäl mig när han åker bort i 1 månad aso blir deprimerad :( min plutt. här e ett inlägg jag skrev på min facebook i går.

det finns bara 1 person som får mig skratta, som får mig må bra, som gör mig arg, besviken och ledsen. Men också så jävla lycklig när jag är med honom! jag får skylla mig själv, men vet ni vad jag är lyckig det räknas. Problemen runtomkring allt skiter jag i. När dem kommer, tar jag tag idem, ja får stå på mig♥


kevan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback