Cassiana's

Tjohopp! känner mig lite risig, blir väll en hemmakväll med massa cigg film o thee haha.. pallar inte åka dit dem andra ska, om inte jennifer träffar mig efter tjejmiddagen och vi hittar på något skoj. Igår var vi på cassiana's de var väll si sådär folk var fulla o dem ville att jag skulle försöka sälja så mkt som möjligt hade ej lust typ. så drig rätt tidigt mötte min bror gick runt halva stan, tack gud att jag hade bytesskor med mig haha. Sen blev jag lämnad fast jag åkte hem för den personen ville åka hem men sen ändrades det helt pltsligt. Men fick sällskap av ett gammalt ex jag träffade på haha en bit ialf. och sen när jag ska gå av i farsta sitter en tjej och tokspyr precis vid dörren, äckligt :( usch spy är det värsta som finns. Om jag tar det lugnt i kväll så drar jag nog till gymmet i morgon, kör ett långt o välbehövligt pass, sen ska jag nog simma. ska köra starter, 10 x 24 fjäril, 10x 24 rygg, 10x 25 frisim o 10 x 25 bröt sen typ 10 x 25 medly längder, åh så skönt. aja nu ska jag få tag i kevan ska försöka övertala honom att komma hit i kväll, kan behövas lite manligt sällskap haha, joke! vi hör, bless :*


me and my love i bulgarien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback