bra humör!

jag är på strålande humör. Jag har fått jobb, jag har kommit i gång med träningen, det är lov, garderoben har fyllts med 3 par nya jeans, en myskofta, 2 festtoppar, bhar, smink, parfymer och det går bra i skolan. livet leker säger man väll ? sedan har jag kommit på mina nyårslöften.

1; ta hand om min kropp inifrån och ut, mycket träning, alkohol någon gång i månaden när det är festligheter såsom nyår, min födelsedag m.m
2; få minst VG i religion och naturkunskap
3; att sluta ha ett sånt kontrollbehov gällande ALLT!
4; att spara pengar  från lönen.

i kväll ska jag på bio med sokeina, vi ska se breaking dawn part 1 så det ska bli mys. vi skulle till centrum innan också men det kommer jag aldrig att hinna behöver sminka mig och sminket är i mammas bil och hon slutar typ kvart i 5 och vi ska hämta biljetterna kvart i sex.. stress så jävla mycket stress haha. aja ha en fin lilllördag sup inte för mycket! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback