beslutsamhet kan ta dig långt

hej alla fina o alla nykomlingar! jag sitter inlindad i en varm filt med ett glas Tee och myser. klockan är 01.40 och jag är hur pigg som helst, ska dock lägga mig i sängen och försöka sova. en lång dag i morgon ska till centrum kolla lite, gymmet osv. Jag har tänkt på en sak, jag har aldrig riktigt vart beslutsam med någonting men så en dag så ba poff haha jag ville ha högre betyg i skolan och det fick jag jag började söka massa jobb och tillslut fick jag ett, man kan om man vill något. Alla har någon beslutsamhet inne i sig fan kör på bara. du är vacker som du är, endast du kan uppnå det du vill. jag ogillar nog ingen människa egentligen jag är bara jävligt envis som person vet jag att någon inte gillar mig, varför ska jag då gilla den personen typ? fast jag egentligen inte har någon hate genemot någon. nu blev det mycket prat här! ska sussa nu men vi hörs i morgon. Glöm inte frågestunden allesammans. så hörs vi! natti ♥



ser typ upstoppad ut? men lite söt ialf haha


Kommentarer
» pessys

sv: gud vad roligt! Grattis! :) Första lovdagen idag så det blir att slå in julklappar och ta det lugnt.

2011-12-22 11:15:34
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback