aiga napa eller sunny beach? ångest

HEJ! hade skola i dag tröttsamt, men bättre än praktik. gick hem tidigare svängde förbi sandras mami lånade 40 kr o vi pratade lite. beställde en klänning i går från nelly så himla fin bara 249 kr, får jag mitt jobb så har jag en massa klänningar jag ska beställa o de e inte så att de e dyra snarare billiga.. ja och sokki ska ju till london i januari (förmodligen ) woopwoop men sen i sommar har vi ju bestämt att åka till sunny beasch världens underbaraste ställe, men jag vill till aiga napa också ju? ååh, aja de blir nog sunny beach i 2 veckor haha då ska jag visa henne hur man festar :P haha fast det vet hon nog redan, sen i april blir det london med sandris o dem som vill med.. vilka planer, gäller bara att ha pengar. jaja nu ska jag fixa kattlådan :( sedan äta middag. mucho love



im working :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback