Sometimes in life, You run across a love unknown, and without a reason it seems like you belong.

hello! ligger i sängen har precis druckit en kopp tee. Väntar på att mamma ska sluta jobbet så vi kan åka och träna. ja e såå himla trött haha vill bara krypa ner under täcket och sova men nejnej de ska jag absolut inte göra haha. juste kom på att jag hade frågestund för ett tag sen jag glömde helt bort den innan jag drog på semester/ jobba i bulgarien så vi kör en nu och ja ska svara på frågorna jag fick när denna frågestund e slut , söndag kör vi till. så nu kan ni passa på att fråga va jag gjorde på semestern eller hur det går i skolan, boys ja watever u wanna know! JUST ASK PÖSS


;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback