sad

jag är så himla ledsen, värför åkte jag hem från sunny beach? fan vad jag ångra mig skulle stanna tills 1 september som jag sa fuuuuuckin hell. sen har jag ju ingen skola heller typ, äckliga skola dom har dragit ner våra studer som fan orkar inte förklara men ingen jävla struktur har dom ialf. jag saknar mitt 2 hem sunny beach, solen, människorna viking bar åååååh fuckfuckfuck next year!

ivan :)

kärlek ♥

dont stop the party

världens bästa velli♥

min dj shark :)

sööötaste martin

min jobbkollega ehsan o sandra ;P

ja o min söta ryss

haha min lilla fullis

mmm

min fina ivan'

jag och min jobbkompis mohammad ;) haha som gjorde världens största sugmärke på mig

min vackra leyla & kamila

gooottis på stranden

jag mohammad o fina cecilia

fina människor ja jobbade med

ja o ivan viskar lite ;)

working =)

vip u know

jag och min ivan♥

 

more pics later puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback