mörkhårig

hej! VET att min uppdatering suger men watever liksom.. i fredags kom sokki hit o färgade mitt hår blev för mörkt men ja får helt enkelt vänja mig vid det.. sedan åkte vi till bagis o köpte vodka vi blev lurade big time, äckel. 200 kr för en vodka som var utspädd med vatten never again. så vi åkte hem till mig kollade på tv mös. I går var sandra och sokki här vi kollade på film snackade och mös o ja fick värsta utbrottet för min fjärkontroll började strejka haha ja skrek till sokki o sandra prata med varandra annars kommer ja bli skitarg hahhaha. sen en vän eller a vene om man ska kalla det de frågade alla förutom mig i fredags om dom skulle på någon klubb i skogis haha herregud nä bort! anyway i dag är det hemmakväll och ska kolla på min favoritkanal E pusshej


fullis haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback