grattis på 25 års dagen bror

I dag fyller min bror 25 så han är i grekland nu fyfan vad naaaaaaajs! avis e jag. dagen har bestått av smsa med min bebe, vart hemma o latat mig imorgon blir det gymmet vid 16.00 längtar! fick en kommentar av anonym haha att hon tycker synd om min kille som ser att ja kysser killar bakom hans rygg, eh va? för det första så är jag singel och ja kysser vem fan ja vill, o om jag hade gjort det bakom någons "rygg" hade jag väll förfan inte lagt upp bilder haha? hur tänkte du nu? cz i dont understand and i cba it tbh och de tycker jag du med ska göra. PUSS



ja e dyngrak

ja o girlsen påväg till flower street

bussen som  hämtade oss till vårt hotell vi bodde på ett annat hotell första natten för vi var överbokade

missarna på hotellet

ja o svenne hahahha

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback