godmorgon

idag ska det tränas, bygga muskler och kroppen ska få må bra (den behöver träning) alla behöver det haha.. får sådär småpanik min mamma var smal hela livet hon vägde 50 kg tills hon var 28 sen ba blev hon tjock ja har hört att dom som är smala när dom är unga o ej tar hand om sin kropp blir tjockisar kolla på min mamma som var pinnsmal halva sitt liv liksom haha. men vem bryr sig min kropp mår bra av träning. saknar simningen dock värför sluta något jag var så jävla världsbäst i åh! hade skitbra tider skulle börja träna med therese alshammar fuckin hell iss wat im saying. men på söndag blir det nog ett 3000 m pass brukade tävla i det förut dock var jag vältränad då tävling varje helg och träning måndag till fredag så :P de går nog bra, nu ska jag kolla på pretty little liars, mwaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback