back in sweden

hej på er! vet att uppdateringen inte vart bra på läänge. men i natt kom jag hem frånn sunny beach lite ledsamt stannade några extradagar då jag skulle jobba men det var inte riktigt min grej, jag spenderade mer mina egna pengar änvad jag tjänade. vi tjänade endast procent på biljetter vi sålde så om 1 dag avr en dålig säljardag kunde man få in ca 9 leva och i svenska kr motsvarar det ca 50 kr hahaha! men jag hade trevligt och jag saknar alla underbara människor jag träffat dena resa, vissa kommer jag defenitivt hålla kontakt med, vissa bor i norge, danmark finland men ja hoppas vi ses nästa år igen! det roligaste var nog mtv summerparty och party boat helt galet, fan vad killar kommer fram o vill pussas bara för att man jobbar där. ivan och velli lika underbara som alltid fan vad jag älskar dom 2 buhu vill vara kvar.. min biljett hem kostade 3500 kr fyfan och då var jag tvungen att mellanlanda i köpenhamn menmen wat to do. har fått hem våran nya lilla kattunge som är världssöt ja dör typ. ni får bilder senare pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback