tireeeeed

jag är så jävla trött vaknade åtta i morse haha förstår inte värför menmen.. I går grillade jag mami julia, helena victor & victors kompis på våran balkong. småpluttarna satt inne och spelade tvspel medans jag mami och helena satt på balkongen åt drack chanpange cider och vin ;p Vid åtta drog jag ut mötte sandra sokki vi satte oss vid ett ställe började dricka lite av våran vodka så kom Karina & Jai dit och vi pratade lite om allt möjligt =) runt halv tio drog vi till jordbro karina och Jai skulle klubba .. så jag sokki sandra jennifer & malin åkte dit chillade en stund men vi kom hem i god tid ialf =) idag e jag helt ensam hemma får se vad som händer. PUsss mina fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback