datan trasig

sitter på min lillasysters bärbara dator just nu. Våran stationära data har gått sönder :( så får vänta med att lägga in bilderna tills den har fixats så ni får ha tålamod hehe.. känner mig verkligen jätteledsen att vara hemma men vad ska man göra? back to real life eller hur. Ska kolla lite nya resor nu faktiskt. I går var min rättegång gick jättebra och kändes skönt hon blev dömd vilket är helt rätt. Nu ska jag inte sitta mer i rätten känner att det är nog. Gå klart mitt sista år i skolan för att förflytta mig och bo i London och jobba. Vi har haft det underbart vart runt london gått längst kanalen, solat träffat massor av människor. Träffade Jonathan sista dagen också vilken liten gubbe han ahr blivit hahah, kom med lila shorta kostym, kostymbyxor och värsta skorna och en liten mage hade han fått hahahha, lite sött sådär, näääj! men han är lika rolig som vanligt. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback