teeaa

Godmorgon lovers! Jag vaknade 07.00 av denna otroliga smärta i armen så det var bara att kliva upp och ta en värktablett som tur är ska jag till läkaren i morgon pjuuh. I går skrev någon liten ful samira till mig på facebook värsta böckerna om Jonathan kan inte göra något annat än o skratta åt bruden, tycker helt ärligt synd om henne på riktigt. Har även slutat röka och nu på morgonen brukar det vara min morgontrevliga cigg ungefär 3 st så gissa om jag e lite lättirriterad haha. Snackade med Jonathan på msn i går, det var mest tjaffs men de löser sig. Han ringer mig på torsdag när han fyller år han ska ju åka till Atlanta sin hemstad avis :) Jonathan kmr alltid vara min bästa vän även om vi inte är tsm puss.


no makeup

nageln amandis gjorde :)


Kommentarer
» samira

HAHAHA tycker synd om dig... väx upp!

2010-10-18 12:53:29
URL: http://finest.se/saaamiraaa
» leila

hahaha din fucking snorunge DU är FEETTT ful!

2010-10-21 18:16:36
URL: http://jaslei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback