stressad.

Haha jag är så jävla stressad har ialf packat allt, växlat alla mina pengar osv. Sofie slingade mitt hår i dag ÄNTLIGEN blev så jävla snyggt är sjukt nöjd. Kom precis ut ur duschen har sköljt kroppen och ska smörja in mig nu sen sätta på mig min mjukisdress äta en mandarin och kolla på Paradise hotel. I natt sover jag och sandra hos jennifer vi har massa mys vi har köpt chips och dipp o ska mysa galet. Vi hörs när jag kommer hem och självklart blir det bilder. Svarar på Kommentarer sen, så vi gör såhär vi kör en frågestund tills torsdag kväll då ´jag kmr hem från London. PUSSSSS



Kommentarer
» Anonym

har du börjat funderar på något namn till barnet? :)

2010-10-25 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback