så mycket tankar att jag inte kan sova

Ja rubriken säger nog rätt så mycket. Vaknade av en känsla i armen som var hemsk kändes som att min arm hade gått av :( mår även illa också men det kan man ju nog räkna ut värför? hehe. Ialf jag somnade rätt tidigt i går runt 23.00 tror jag. Vaknar nu i morse av att jag är kissnödig och kollar på min mobil hur mycket kl är ser att jag har ett missat samtal 23.30 från något konstigt nr har ingen aning om vad för nr det var, sen hade jag även fått ett sms. Och det var Jonathan som hade ringt o smsat. Vi hade värsta bråket i onsdags då han åkte till atlanta för att fira sin 30 års dag och träffa sin mamma osv. Han skrev så jukt elaka saker i guess att jag gjorde detsamma. Jag tror helt enkelt inte vi funkar som människor i hop, aja jag vet inte hasr så mycket tankar jag  ogillar att vara kär när det skadar en själv. Blää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback