resfeber

Börjar bli stressad och nervös inför resan. Har ju vart i London förut men känner mig extra stressad av att resa med ryanair för man måste fixa precis allt själv. Har packat ner två par högklackade skor, en partyväska, parfym, hårspray, duschkräm, massa olika kläder ska packa mer i morgon. Har även mitt försäkringskort i fall något skulle hända and so on.. I morgon ska jag sova hos Jennifer eftersom vi ska få skjuts av Percy till skavsta vi blir hämtade av min mamma. Jag älskar London ska dra dit i mitten av november för att träffa Ivan också har inte träffat han sen i Maj sista dagen i Sunny beach :/ Vi ska även träffa Sokeina och Linnea som åkte till London i dag på språkresa. HIHIHI massa bilder kmr att tas så bloggen blir mer uppdaterad med nya bilder, u like? . ME LIKE! haha gud vad mobbad jag är. Sen vill jag säga att jag älskar mina stöttande bloggläsare det värmer att människor kan vara snälla för en gångs skull! Puss



Saknar min lilla Gudson! han fyllde 2 år för någon månad sen gud vad tiden går snabbt :)


Kommentarer
» Cecilia

Kan du inte berätta lite om hur det va när du fick reda på att du va gravid, hur din mamma reagerade och sånt där? Glad för din skull även fast vi inte känner varandra! :)

2010-10-24 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback