mitt hjärta, jag älskar dig..

Hej :) Jag känner mig skitglad ååååh ja e så lycklig ni skulle bara veta. Ialf i går var jag på Salongen och Amanda gjorde lite naglar på mig tränade med gele och så det blev 1 bra bagel som fick sitta kvar men hon ska öva på mig och det är superbra för det är gratis också :) och annars kostar gelenaglar typ 600/1000 kr. I dag var jag inte på salongen har känt mig hängig och har så ont i armen att jag ska boka tid hos läkaren på måndag har haft ont jättelänge alltså läskigt. Äter stark medecin för inflammation i miskeln plus tar ipren allt men inget hjälper. I morgon är det tio dagar kvar tills vi åker till london skrev ut bordingcarden i går och lite sånt mamma ska fixa försökringspapper till mig ifall något händer osv ska tjata på pappa om extrapengar. Om 40 minuter ska jag träffa Sokki en stund det var ett tag sen har saknat min storrumpa. Och sötisen Nemz i London ska hjälpa oss att fixa någonstans o sova för sandra ringde honom i förrgår och pratade o så, ska fråga sen om han kan hämta oss vid flygplatsen men vi får se:) ha en bra fredag ;) Dont fuck to much bara haha.


sötis :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback