Happy b day

Min lillasyster fyller 13 i dag hon fick 3 skitsnygga ringar av mig som jag ska låna haha. Sen en Bh från mig och mami och ridgrejer från mami och kenneth. Darius fyller också år i dag där borta i north carolina så jag gratta den killen också, han e typ världens sexigaste människa jag skojar INTE. Om 2 veckor drar vi till London det blir galet, men ingen alkohol för min del men jag har kul ändå och hallå KFC ska jag döda det är så jävla gott!!! Puss på er.

me and babe in sunny beach. Ivan ska till London i mitten på november funderar på att dra dit en short trip så jag kan träffa min bartender så kan han göra alkoholfria drinkar till mig hah? nä men bara träffa honom saknar han sjukt mycket faktiskt, han gjorde en stor del av min sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback