den här bajsdesignen

ska jag ta tag i men orkar inte nu. E helt slut verkligen. I veckan har jag permanentat mormor och gjort slingor med hätta o klippt min moster tvättat hår osv. I går fyllde Sandra år de var fest hos jennifer kom hit vid åtta och mami kom och hämtade mig kl nio. Ville inte vara kvar när alla började bli fulla (jobbigt att sitta där nykter när alla är fulla) haha så jag åkte hem låg och kollade på tv med mamsen och gick och la mig vid elva faktiskt. Sen var det någon som ringde och väckte mig tjugotusen gånger vene vem det var men jag stängde av min mobil så jag fick sova ialf. I kväll ska jag mami och Julia ha tacokväll skitmysigt. Och nästa vecka kommer Jonathan hit gaah, de blir de där serious talk ni vet eller nä ni vet inte. aja puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback