sovmorgon

Godkväll. Sitter och spelar spel på spigo har inget annat för mig. Hade ett långt fotbad filade fötterna och målade tånaglarna i morgon ska jag upp kl kvart över nio, duscha, sminka mig dra till skolan äta och sedan göra nationella prov i matte. Efter skolan ska jag köpa cigg och mys. För vi är lediga torsdag, fredag, lördag & söndag så najs. Visst är min nya design fin? Älskar den tack så mycket Bella hjärtat. Jag får ca 10 vänförfrågningar på facebook varje dag ganska sjukt faktiskt. Folk från typ London, canada och massa andra länder haha men det är väll alltid kul.


Juste svar till Elin angående om värför jag skulle till polishuset. Jo det är såhär jag örfilade mitt ex med öppen hand på skoltid långt utanför skolan och han ströp mig och så skolan polisanmälde händelsen och han harljugit ganska mycket så jag var på ett medlingsmöte. hoppas du fick ett bra svar
. PUSS


Kommentarer
» Anonym

Tja!

Tycker du är fett het och jag undrar din bh-size?

Kisses

2010-05-11 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback