sex, sex, sex on the beach baby!

haha det är en av många låtar som spelades i sunny beach. I dag har jag gått i skolan lång dag, har valt mina valbara kurser Engelska B och Matte B Osv. Ska även plugga i kväll har ett prov i morgon i litteraturkunskap ska också göra muntligt i engelska vilket inte alls kommer gå herregud hur ska jag orka med detta? Det var skönt med 1 veckas semester ialf bort från all skolskit. På måndag ska jag ju ut till Min salong. Nä nu ska jag sluta klaga och lägga in lite mer bilder från resan. Enjoy lovers!

Jag och sandra med Ivans kepsar.

cutiepie

nu kör vi!

mums

haha

yeah i like it!

Puss från bebis ivan och natalies söta man :D

Kan det bli mycket bättre?

Jag stod inne i baren ungefär hela tiden

hihih


Jag och Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback