rykten

ja vad är rykten? jo något någon hitta på om andra. blir så himla trött jag är snart 18 år och ja finenr mig inte i att folk hittar på saker om andra. e så trött på dessa barnfasoner att folk lägger tid/energi påå att snacka skit om andra. så pinsamt så lågt, så äckligt o så mobbat. Ja folk får tro vad dom vill, men man ska ta reda på fakta innan man snackar så hållkäften i stället då. barnfasoner tänker inte ens lägga ner energi på dom faktiskt :). Väx upp någongång alla vet att det är bullshit det är ju sjukt förfan blir äcklad aja whatever. 

 Har vart ute med sokki 1 timme i dag. jag köpte läsk vi gick och satte oss , snackade rökte lite och bara hade de allmänt mys. Sa till sokki också att hon ska följa med på ferre på lördag så det blir kul, det blir jag, Johanna, Sandra, Linda, Jennifer & sokki. Vi kanske ska grilla innan ska fråga dem det senare. I morgon är det nationella så jag ska faktiskt sova nu så jag är utvilad tills i morgon har köpt med mig en coca cola också så man får lite energi sockersocker. Och på onsdag ska jag In till mormors tvätteri och hjälpa henne kanske får en slant, sedan ska jag träffa rey vi ska shoppa o sedan på bio.
Godnatt PUSS

Kommentarer
» Anonym

Gå och lägg dig du e fortfarande liten, du har fyllt 17 för någon månad sen, då är du inte snart 18. Och tro inte att man automatiskt blir mogen med åldern. DU är ej vuxen, du är ej mogen, du är fortfarande en snorunge, så vem försöker du lura?



Barn

2010-05-03 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback