Nite

Ska sova nu, mår så jävla dåligt. Kommer nog inte att gå till skolan imorgon min näsa e typ helt röd haha (?) ja dör. Hämtade ut min adhd medecin i dag vi fick 4 burkar och ja har frikort weey, gud jag har ätit min medecin i 2 år nu och den har verkligen hjälpt mig. I kväll har jag myst med min familj ätit god mat kollat på 90210 och hollywoooood fruar så jävla sköna. Och det gick bra på medlingen i dag hon tyckte det lät som att jag var offret mer och det är ju faktiskt sant. aja nu ska jag sova om det går. Ska messa söta Bella också och fråga när hon kan fixa min blogg måste ha en ny design min är så tråkig nu. Godnatt lovers

hahahah helt crazyy

P.s Elin tack för din söta kommentar jag svarar på din fråga i morgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback