men det är inte sant haha

har vart hemma i kanske 1 timme. var som sagt hos mormor och j0obbade fick 200 kr och sen bärde det av till stan mötte jennifer & sandra. vi gick till Gina där de var värsta rean så jag fick med mig två klänningar hem, ett par leggins, solglasögon och en tungpiercing. sen åt vi på burger king. Fick hem pappret i dag från min advokat. För det första har M sagt att jag slog honom med knytnäve i ansiktet vilket inte är sant jag slog med öppen handflata 1 gång om jag hade slagit med knytnäve hade han blivit svullen osv för jag blev själv slagen med knytnäve i ansiktet och halva mitt ansiktevar en ballong så det går att motbevisa direkt grov lögn pinsamt även hans vän sa att det var en örfil och en örfil är med öppen hand så fett synd. Sen säger han att jag träffar amanda varje dag ? för det första så var det första gången jjag träffade henne? :s hade sett henne 1 gång förut när jag och M var tsm och då sa han det när vi satt på t banan där var amanda så det var grov lögn nr 2 och sen så säger han att jag skrek fitta osv efter henne jag sa inte ett ord till henne? och hon säger att hon visste att jag skulel slå henne bullshit det också eftersom jag skrev till henne på face efter att jag inte skulel slå henne bara prata och då skrev hon tillbaks att hon visste att jag inte skulle slå henne så där har vi bevis nr 2 på att dom ljuger? ja förstår inte var ärlig i stället. Och sen så ströp M mig och det finns också bevis, han ljuger för mycket de är inte sant. Jag ska ringa min advokat någon dag och prata med henne det behövs... och sen sa han att han sa att jag fick prata med A själv men det fick jag ju inte? jag ahr bevis via facebook, sms osv. Aja ska inte hacka upp mig på detta alla gjorde väll fel. nu blir det lite pictures. PUSS


Minmat mums

PUUUUSS

titut

mina nya leggins jag fick med mig hem i går

love mee!


Kommentarer
» Anonym

Jävlar vilka boobs du har!

2010-05-06 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback